مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵
۰ نفر

«نازنین ملایی» قایقران ملی پوش گیلان توانست به عنوان پنجمین ورزشکار این استان سهمیه حضور در مسابقات المپیک توکیو را کسب کند.

قایقرانی

«محمد رضاعابدی محزون» سرپرست گروه توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای اداره کل ورزش و جوانان گیلان به همشهری آنلاین گفت: نازنین ملایی قایقران ملی پوش گیلان پنجمین ورزشکار این استان است که موفق شد سهمیه المپیک توکیو را کسب کند. ملایی در رشته رویینگ تک نفره تیم ملی قایقرانی کشور با کسب مقام نایب قهرمانی، سهمیه المپیک را برای ورزش قهرمانی گیلان به ارمغان آورد.
وی افزود: با کسب این سهمیه گیلان پنجمین ورزشکار المپیکی خود را شناخت. پیش از ملایی، سارا بهمنیار نیز در رشته کاراته، علی آقامیرزایی در رشته کایاک قایقرانی، آرمین هادی‌پور در رشته تکواندو و محمد رهبری در رشته شمشیربازی اسلحه سابر تیمی و انفرادی از استان گیلان موفق به کسب سهمیه المپیک توکیو شدند.
وی اظهار امیدواری کرد: ورزشکاران گیلانی کاروان المپیک کشور در این دوره موفق به کسب مدال شوند.
به گزارش همشهری، نازنین ملایی قایقران گیلانی در رشته روئینگ فعالیت دارد، تاکنون مدال‌ها و عناوین قهرمانی زیادی را در مسابقات کشوری و آسیایی کسب کرده که می‌توان به کسب مدال طلا در مسابقات کاپ آسیا و همچنین ۲ مدال نقره و برنز بازی‌های آسیایی اشاره کرد.

کد خبر 603534

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha